COVID-19
Szanowni Państwo,
Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas najważniejsze.
Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną stosujemy specjalne procedury, które mają zapewnić najwyższy poziom dbałości o zdrowie Gości oraz pracowników obiektu Hotelik Słowiański i wynikają z wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 oraz wytycznych dla funkcjonowania gastronomii w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce
www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
www.gov.pl/web/rozwoj/gastronimia
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wytycznymi.
RECEPCJA
- Zachęcamy Gości do zachowywania odpowiedniej odległości pomiędzy sobą w holu i na korytarzach.
- Goście są bezpiecznie oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi a zachowanie wymaganego dystansu między gościem i obsługą recepcji.
- Klucze do pokoju są dezynfekowane po każdym użyciu.
- Pracownicy recepcji są wyposażeni w rękawiczki, maseczki i płyny dezynfekujące zarówno do rąk jak i do powierzchni.
- Po każdym użyciu terminala płatniczego dezynfekujemy folię, którą owinięty jest czytnik kart.
- Rekomendujemy aby należności za nasze usługi regulować przelewem przed przyjazdem lub kartą płatniczą.
POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE
- Przeprowadzamy regularną dezynfekcję powierzchni dotykowych-ogólnodostępnych dla Gości.
- Goście informowani są o wprowadzonych zasadach bezpieczeństwa higienicznego poprzez materiały drukowane umieszczone przy recepcji, w pokojach i łazienkach ogólnodostępnych.
- W łazienkach ogólnodostępnych udostępniamy instrukcje sanitarne, opracowane przez GIS.
- Sprzęty udostępniane Gościom (np. deski do prasowania, żelazko) są dezynfekowane po każdym użyciu płynami z atestem.
POKOJE
- Stosujemy procedury sprzątania, dezynfekowania i wietrzenia pokoi w oparciu o wytyczne i zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego w szczególności: pokój po opuszczeniu przez gościa jest wietrzony, dezynfekowany i poddany 24 godzinnej kwarantannie. Po tym czasie pokój jest sprzątany w tym następuje wymiana pościeli i ręczników, mycie powierzchni i urządzeń, odkurzanie, powtórna dezynfekcja powierzchni dotykowych (włączniki światła, klamki, poręcze krzeseł, powierzchnie płaskie – blaty, czajniki, pilot do TV, i inne przedmioty używane przez Gości.
- Personel sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki) oraz atestowane środki dezynfekcyjne i urządzenia do ich stosowania.
- Pościel i ręczniki hotelowe są prane przez pralnię zewnętrzną w temperaturze min. 60°C.
- Sprzątanie pokoju w trakcie pobytu gościa tzw. wejściówka odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa, zgłoszone telefonicznie pracownikowi recepcji.