COVID-19

Szanowni Państwo,

Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas najważniejsze.        

Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną stosujemy specjalne procedury, które mają zapewnić najwyższy poziom dbałości o zdrowie Gości oraz pracowników obiektu Hotelik Słowiański i wynikają z wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 oraz wytycznych dla funkcjonowania gastronomii w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce

www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe

www.gov.pl/web/rozwoj/gastronimia

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wytycznymi.

RECEPCJA

  1. Zachęcamy Gości do zachowywania odpowiedniej odległości pomiędzy sobą w holu i na korytarzach.
  2. Goście są bezpiecznie oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi a zachowanie wymaganego dystansu między gościem i obsługą recepcji.
  3. Klucze  do pokoju są  dezynfekowane po każdym użyciu.
  4. Pracownicy recepcji są wyposażeni w rękawiczki, maseczki i płyny dezynfekujące zarówno do rąk jak i do powierzchni.   
  5. Po każdym użyciu terminala płatniczego dezynfekujemy folię, którą owinięty jest czytnik kart.
  6. Rekomendujemy aby należności za nasze usługi regulować przelewem przed przyjazdem lub  kartą płatniczą.

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Przeprowadzamy regularną dezynfekcję powierzchni dotykowych-ogólnodostępnych dla Gości.
  2. Goście informowani są o wprowadzonych zasadach bezpieczeństwa higienicznego poprzez  materiały drukowane umieszczone  przy recepcji, w pokojach i łazienkach ogólnodostępnych.
  3. W łazienkach ogólnodostępnych udostępniamy instrukcje sanitarne, opracowane przez GIS.
  4. Sprzęty udostępniane Gościom (np. deski do prasowania, żelazko) są dezynfekowane po każdym użyciu płynami z atestem.

POKOJE

  1. Stosujemy procedury sprzątania, dezynfekowania i wietrzenia pokoi w oparciu o wytyczne  i zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego w szczególności: pokój po opuszczeniu przez gościa jest wietrzony, dezynfekowany i  poddany 24 godzinnej kwarantannie. Po tym czasie pokój jest sprzątany w tym następuje wymiana pościeli i ręczników, mycie powierzchni i urządzeń,  odkurzanie, powtórna dezynfekcja powierzchni dotykowych (włączniki światła, klamki, poręcze krzeseł, powierzchnie płaskie – blaty, czajniki, pilot do TV, i inne przedmioty używane przez Gości.
  2. Personel sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki) oraz atestowane środki dezynfekcyjne i urządzenia do ich stosowania.
  3. Pościel i ręczniki hotelowe są prane przez pralnię zewnętrzną w temperaturze min. 60°C.
  4. Sprzątanie pokoju  w trakcie pobytu gościa tzw. wejściówka odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa, zgłoszone telefonicznie pracownikowi recepcji.
Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem